Solicita acum o oferta!

Cursuri Acreditate International

Cele Mai Solicitate Cursuri

PRINCE2

Minim persoane in grup

Minim: 6 persoane

Maxim: 15 persoane

Descriere

Trainigul prezintă metodologia PRINCE2. Este o imagine de ansamblu, generală a metodologiei menționate, care este larg răspândită în Europa și în alte parti ale lumii. Este utilizat pentru proiecte în diverse domenii.
Formarea permite participanților să obțină cunoștințe generale despre procesul de implementare a proiectului în conformitate cu această metodologie. Contribuie la înțelegerea transferului și facilitează implementarea sarcinilor delagate de catre managerul de proiect membrilor organizației de proiect.

Public tinta ( cui i se adreseaza cursul)

Acest training este recomandat celor care lucrează ca asistenți manageri de proiect, membrilor echipelor de proiect care sunt organizate în conformitate cu metodologia PRINCE2®. Acest curs poate fi util și persoanelor care doresc să afle mai multe despre această metodologie.

Beneficii

PRINCE2 este o platformă universală care permite cooperarea tuturor celor implicați în realizarea proiectelor. Promovează o comunicare eficientă, creând o bază pentru comunicarea și schimbul de informații în toate fazele proiectului, inclusiv pregătirea inițială.

PRINCE2 se concentrează pe planul de afaceri a proiectelor. Se asigură că un proiect a carui fezabilitate și rentabilitate este foarte puțin probabila, nu se va implementa niciodată. Mai mult, PRINCE2 continuă să verifice motivarea proiectelor in toate fazele sale, astfel încât, în cazul în care oricare dintre condițiile proiectului se schimbă în orice moment, proiectul poate fi modificat în consecință sau chiar închis cu totul.

Durata: 1 zi

Tarif:

PRINCE2 Agile

Minim persoane in grup

Minim: 6 persoane

Maxim: 15 persoane

Descriere

PRINCE2 Agile este o modalitate de a combina standardul de management de proiect PRINCE2 cu standardele Agile pentru a profita de cele mai bune aspecte ale ambelor abordări.
PRINCE2 Agile arată că aceste două lumi nu sunt deloc contradictorii. Ele pot fi completate eficient. Propune o modalitate de a le conecta luând tot posibilul fiecărei abordări pentru a obține beneficii maxime.

PRINCE2 se concentrează pe produsul proiectului și pe valoarea sa de business. Introduce mecanisme precum planificarea bazată pe produse, gestionarea toleranței. Definește perfect procesele și domeniile de cunoștințe necesare pentru gestionarea proiectului și propune un set de produse de management.

Nivel de antrenamente posibil:
– Fundația PRINCE2 Agile
– PRINCE2 Agile Practician

Public tinta ( cui i se adreseaza cursul)

Formarea este dedicată atât persoanelor care lucrează sau intenționează să lucreze ca manageri de proiect și membri ai echipei de proiect în organizații care aplică sau intenționează să aplice metodologia PRINCE2 ca parte a unei abordări AGILE.

Beneficii

Înțelegerea conceptelor cheie Agile care se integrează cu succes cu metodologia PRINCE2, dobandirea cunoștințelor despre concepte și tehnici Agile, inclusiv: Scrum, Kanban, Lean Start-up:

1. pentru cei familiarizați cu metodologia PRINCE2 – învăța cum să combine metodologia de management al proiectului cu modul „agile” de implementare a proiectului;

2. pentru cei care cunosc abordarea „agile” a implementarii proiectului – invatati sa evaluati nivelul de management al proiectului și faceți cunoștință cu metoda de implementare a metodologiei „agile” de gestionare a proiectului.

Durata: 3 zile – Examen in ultima zi de training

Tarif:

AgilePM® Foundation

Minim persoane in grup

Minim: 6 persoane

Maxim: 15 persoane

Descriere

Cele mai importante aspecte care sunt abordate în timpul atelierului:

Filozofia și principiile care stau la baza Agile.
Ciclul de viață al unui proiect Agile, incluzând configurații alternative.
Produsele realizate în timpul unui proiect Agile și scopul lor.
Tehnicile utilizate și beneficiile și limitările acestora.
Rolurile și responsabilitățile în cadrul unui proiect Agile.

Public tinta ( cui i se adreseaza cursul)

Managerii de proiect
Membrii echipei Agile care doresc să devină manageri de proiect Agile;
Persoanele care doresc sa obtina certificarea de practică AgilePM;

Beneficii

Timp mai scurt de schimbare a afacerilor, la costuri și risc reduse prin stabilirea progresului proiectului prin rezultate estimate;
Conectarea AgilePM cu metodologia de management de proiect care funcționează în organizație (PRINCE2) și procesele de management al calității și ca urmare a creșterii numărului de proiecte finalizate cu succes;

Beneficiati de metode agile de management de proiect, testate și dovedite timp de mai mulți ani, în loc să pierdeti timp construind propriile metode; Deprindeti o comunicare mai bună și un control imbunatatit al proiectelor implementate;

Oferiți dezvoltare profesională angajaților și le permiteți să obțină certificarea AgilePM;

Durata: 2 zile

Tarif:

AgilePM® Practitioner

Minim persoane in grup

Minim: 6 persoane

Maxim: 15 persoane

Descriere

Formarea are continutul unui atelier de pregătire pentru examenul de practică AgilePM. În timpul acestei instruiri, oferim îndrumări și comentarii care sunt necesare pentru a susține examenul, iar participanții iau și discută două probe de examen AgilePM Practicianer împreună cu trainerul. Participanții au șansa de a învăța structura întrebărilor și de a-și testa abilitățile înainte de a participa la examenul propriu-zis.

Prima zi a evenimentului este o zi de pregătire, iar a doua zi a trainingului se încheie cu un examen de certificare. Toți participanții care trec vor primi certificatele internaționale AgilePM Practicianer.

Înainte de pregătire, participanții vor primi o lucrare pre-curs pentru a fistudiată.

Instruire acreditată de APMG-International.

Public tinta ( cui i se adreseaza cursul)

Persoane certificate AgilePM Foundation ;
Membri echipei Agile care intentioneaza sa devina Agile Project Managers;

Beneficii

Know-how cum să aplici o varietate de practici agile într-un proiect, de ex. Ateliere de facilitare, prioritizare MoSCoW, dezvoltare iterativă și modelare;

Cunoștințe despre testarea, estimarea și evaluarea livrării de beneficii într-un proiect Agile;

Cunoștințe despre mecanismele de facilitare și sprijin în cadrul unui proiect Agile;

Abordarea Agile a gestionării și prioritizării cerințelor;

Durata: 2 zile

Tarif:

AgileBA® Foundation

Minim persoane in grup

Minim: 6 persoane

Maxim: 15 persoane

Descriere

Ghidul AgileBA oferă îndrumări utile, practice, complete cu privire la rolul Busness Analist care lucrează într-un mod agile (Agile Business Analist).

Instruirea și certificarea permit Business analistilor profesioniști sa-și dezvolte înțelegerea și competența în adoptarea și aplicarea îndrumărilor AgileBA.

Public tinta ( cui i se adreseaza cursul)

Business Analysts Practitioners;

Membrii echipei agile care doresc să devină Business Analysts agile;

Persoanele care doresc să înțeleagă Business Analysis – cum ar fi proprietarii de produse și managerii;

Persoanele care urmăresc certificarea de practicant AgileBA;

Beneficii

Filozofia și principiile care stau la baza Agile;

Procesele din cadrul unui proiect Agile’
Practicile utilizate într-un proiect Agile plus avantajele și limitările lor;

Rolurile și responsabilitățile în cadrul unui proiect Agile;

Durata: 2 zile

Tarif:

AgileBA® Practitioner

Minim persoane in grup

Minim: 6 persoane

Maxim: 15 persoane

Descriere

Pregătirea are continutul unui atelier de pregătire pentru examenul de practică AgileBA. În timpul trainingului oferim îndrumări și comentarii care sunt necesare pentru a susține examenul, iar participanții rezolvă și discută două exemple de examene de practică AgileBA împreună cu formatorul. Participanții au șansa sa învețe structura întrebărilor și sa-și testeze abilitățile înainte de a participa la un examen efectiv.

Pregătirea se încheie cu un examen de certificare. Toți participanții care primesc note de trecere vor primi certificatele internaționale AgileBA Practitioner.

Vă rugăm să rețineți: examenul este disponibil doar în engleză.

Public tinta ( cui i se adreseaza cursul)

Formarea AgileBA Practitioner a fost dezvoltată pentru cei care doresc să implementeze și să utilizeze tehnici de analiză de business în proiectele lor gestionate cu agilitate. Invităm să participe următorii profesioniști:

Reprezentanții bordurilor de directori;
Manageri de proiect;
Liderii echipei;
Analiști de business;
Analiști de sistem;
Programatorii;
Testerii;
Managerii responsabili pentru supraveghere și controlul calității;

Beneficii

Veti dobandi cunostinte despre:
– Modul de aplicare a filozofiei și principiile care stau la baza Cadrului de proiect agile DSDM
– Cum să aplicati o varietate de practici agile într-un proiect, de ex. Ateliere facilitare, prioritizare MoSCoW, dezvoltare iterativă și modelare;
– Cum se testează, se estimează și se evaluează livrarea beneficiilor într-un proiect Agile;
– Mecanismele de facilitare și sprijin în cadrul unui proiect Agile;
– Abordarea Agile a gestionării și prioritizării cerințelor unui proiect;

Durata: 1 zi de training – examen in ziua 2

Tarif:

AgilePM® & AgileBA® Foundation

Minim persoane in grup

Minim: 6 persoane

Maxim: 15 persoane

Descriere

Acest training este o combinație a celor 2 metodologii: AgilePM® și AgileBA® Foundation. Ambele la nivel de Fundation.

Public tinta ( cui i se adreseaza cursul)

Același public țintă ca si la AgilePM® Fundation și AgileBA® Foundation;

Beneficii

Examenul AgilePM Foundation sau AgileBA Foundation (sau ambele) după formare;

Sase testari sablon Foundation în timpul trainingului;

Curs recunoscut international;

Diploma de finalizare a cursului;

Curs tinut de un formator autorizat;

Durata: 3 zile

Tarif:

ITIL ®4

Minim persoane in grup

Minim: 6 persoane

Maxim: 15 persoane

Descriere

Aceasta este o pregătire fundamentală în IT Infrastructure Library – cele mai bune practici în gestionarea serviciilor IT.

Participanții vor obține imaginea completă despre conceptele de management al serviciilor conform celei mai noi ediții a celor mai bune practici – ITIL 4. Această formare pregătește certificarea ITIL 4 Foundation

Public tinta ( cui i se adreseaza cursul)

Formarea certificată ITIL 4 Foundation se adresează tuturor persoanelor implicate în furnizarea de servicii IT.

De asemenea, pentru oricine dorește să-și aprofundeze sau să-și imbunatateasca cunoștințele în managementul serviciilor IT și în furnizarea valorii adaugate și pentru cei care doresc să-si upgradeze certificarea ITIL v3 Foundation la ITIL 4.

Beneficii

Durata: 2 zile

Tarif:

DevOps Professional – Enable and Scale

Minim persoane in grup

Minim: 6 persoane

Maxim: 15 persoane

Descriere

Trainingul este conceput pentru a oferi educația de bază necesară punerii în practică a DevOps. Cu ajutorul teoriei DevOps, exemple și exerciții pragmatice și discuții interactive de grup, cursul va va ajuta să înțelegeti cum să puneti in practica abilitățile necesare aplicarii DevOps.

Scopul instruirii este, printre altele:
– Explicarea semnificației culturii DevOps și a aspectelor care o pot afecta;
– Discutarea motivului pentru care curajul este esențial pentru a permite încrederea, onestitatea și experimentarea;
– Identificarea diferitelor tipuri de comportament în mediul DevOps;
– Recunoașterea semnalelor care indică obstacole în funcționare și / sau defuncții ale echipei;
– Cunoașterea modalităților de evaluare a maturității echipei DevOps;
– Explică de ce și cum trebuie să promoveze liderii mediul „Safe for failures”
– Analiza fluxului valoric pentru a îmbunătăți debitul și fluxul.

Public tinta ( cui i se adreseaza cursul)

Persoane implicate în dezvoltarea, întreținerea sau gestionarea serviciilor IT;
persoane implicate în DevOps și livrare continuă:

Ingineri DevOps;
proprietarii de produse;
specialiști în integrare;
manageri de proiect;
managerii proceselor de gestionare a serviciilor IT (de exemplu, gestionarea incidentelor, gestionarea modificărilor);
Administratorii sistemului IT;
administratorii de rețea;
Arhitecți IT;
testeri;
toți cei care vor să-și extindă cunoștințele în zona DevOps;

Beneficii

Livrarea mai rapidă a noilor funcții de business cerute;

Medii de operare mai stabile;

O mai bună comunicare și cooperare în domeniul IT;

Mai mult timp pentru inovații (în loc să pierdeți timp pentru corecții și depanare);
gestionarea mai eficienta a angajaților;

Durata: 3 zile

Tarif:

DevOps Fundamentals

Minim persoane in grup

Minim: 6 persoane

Maxim: 15 persoane

Descriere

Modelul de competență DASA identifică 8 domenii de cunoștințe și 4 domenii de competențe care sunt importante în DevOps. Pregătirea DASA DevOps Fundamentals vă permite să vă familiarizați cu toate cele 12 competențe.

Formarea DevOps Fundamentals își propune să ofere cunoștințe de bază despre conceptele utilizate, să înțeleagă principiile și să învețe despre practicile DevOps.

Acest curs va pregătește pentru certificarea DASA DevOps Fundamentals.

Public tinta ( cui i se adreseaza cursul)

Persoane implicate în dezvoltarea, întreținerea sau gestionarea serviciilor IT;
persoane implicate în DevOps și livrare continuă:

Ingineri DevOps;
proprietarii de produse;
specialiști în integrare;
manageri de proiect;
managerii proceselor de gestionare a serviciilor IT (de exemplu, gestionarea incidentelor, gestionarea modificărilor);
Administratorii de sistemule IT;
administratorii de rețea;
Arhitecți IT;
testeri;
toți cei care vor să-și extindă cunoștințele în zona DevOps;

Beneficii

Cunoştinţe:
ce înseamnă DevOps atât din punct de vedere al companiei IT, cât și al afacerii;
elementele cheie ale culturii DevOps;
nevoia de a crea echipe autonome;
impactul DevOps asupra arhitecturii și implementării versiunii;
modul în care procesele de gestionare a serviciilor IT sunt legate de abordarea și cultura DevOps;
cum să aplici abordarea Lean pentru optimizarea proceselor;
beneficiile și principiile cheie ale livrării continue;

Durata: 3 zile

Tarif:

Scrum Master Workshop

Minim persoane in grup

Minim: 6 persoane

Maxim: 15 persoane

Descriere

Scrum Master Workshop este o formare de două zile care introduce conceptele de gestionare a proiectelor agile folosind cadrul Scrum. Oferă atât cunoștințe teoretice, cât și practice, arătându-i aplicația. Este o combinație unică de sfaturi practice cu ilustrarea modului în care ar trebui utilizate în acțiune, pe baza ghidului: Scrum GuideTM.

Partea teoretică a antrenamentului durează mai puțin de jumătate din timp, în timp ce restul sunt exerciții practice care ajută la stăpânirea abilităților necesare.

Această formare include un set complet de cunoștințe și abilități necesare pentru a funcționa conform filozofiei SCRUM.
Instruirea se desfășoară în forma de atelier, în timpul căruia vor fi testate în practică cunoștințele teoretice. Participanții vor avea ocazia să folosească cărți Planning Poker®, Scrum Board, precum și ocazie sa deseneze și sa analizeze Burning Charts.

La sfârșitul cursului, studenților li se vor oferi posibile variante de dezvoltare în mediul agile, precum si căi de certificare.

Public tinta ( cui i se adreseaza cursul)

Noi încurajăm să participe:
Manageri de proiect;
Liderii echipei;
Analiști de business;
Dezvoltatori de soluții;
Testeri;
Managerii responsabili pentru controlul calității;
Toți cei care doresc să lucreze în mediul Scrum;
Persoanele care doresc să obțină certificatul Master Scrum Professional;

Beneficii

Înțelegerea cadrului Scrum la un nivel suficient pentru a lucra într-un proiect.

Fiecare participant după formare va:

înțelege familia Agile, inclusiv Scrum;
înțelege filozofia, principiile, rolurile, „artefacte și evenimente” ale Scrum, adică instrumente și tehnici;
ști cum sunt utilizate într-un proiect;
avea experiență acumulată în urma simulării proiectului realizat pe parcursul cursului;
va fi capabil să utilizeze tehnici și instrumente de bază;
fi inspirat să-și dezvolte în continuare cunoștințele în domeniu;

Durata: 2 zile

Tarif:

TOGAF

Minim persoane in grup

Minim: 6 persoane

Maxim: 15 persoane

Descriere

TOGAF® (Open Group Architecture Framework) permite planificarea, proiectarea și controlul schimbărilor din organizație într-un mod consecvent, atât la nivel IT cât și la nivel de business.

Ca stare actuală, starea țintă și traseul de la starea curentă la țintă sunt descrise toate, TOGAF® susține perfect implementarea programelor de transformare.

Public tinta ( cui i se adreseaza cursul)

Ședințele de formare se adresează:

Arhitecților IT, Arhitecților de business și analistilor de business;
Conducătorilor echipelor de management și IT;
Consultanților și tuturor persoanelor interesate în domeniul Arhitecturii corporate;
Persoanelor care se pregătesc pentru examenele TOGAF® 9 Foundation (nivel 1) și TOGAF® 9 (nivel 2)

Beneficii

Reducerea costurilor operaționale, creșterea rentabilității investiției (ROI), scăderea costului total al proprietatii (TCO) și:

Reducerea timpului de implementare a modificărilor;
Creșterea capacității IT de a rezolva problemele cheie ale organizației;
Scăderea complexității sistemelor și infrastructurii IT, ceea ce înseamnă actualizări și schimburi mai simple de componente IT;
Reducerea riscului de investiții noi;
Creșterea capacității de alegere între soluții de fabricare, cumpărare și externalizare;
Raționalizarea gestionării lanțului de aprovizionare prin creșterea disponibilității de informații privind regulile arhitecturale;
O mai bună utilizare a potențialului de business;

Durata: 2 zile

Tarif:

Business drawing

Minim persoane in grup

Minim: 6 persoane

Maxim: 15 persoane

Descriere

Atelierul de Business Drawaing (Prezentarea afacerii) vă ajută sa creați titluri care sa atrag de atenția utilizand simboluri care subliniază conținutul și sensul,  desenează personaje introducând dinamica și emoțiile în prezentare, prezinta informații pe un flipchart pentru a le crește lizibilitatea folosiți trucurile care vă permit să îmbunătățiți rapid aspectul chiar și al celor mai plictisitoare prezentări.

Public tinta ( cui i se adreseaza cursul)

Nu există un grup țintă specific, conținutul este util pentru toate tipurile de manageri.

Beneficii

Formularea de mesaje clare in prezentări;
Crearea eficientă si estetica a diagramelor;
Pregătirea abilă a notelor de format mare, subliniind elementele cheie ale mesajului;
Un instrument suplimentar care vă permite să ajungeți la diferite persoane;
O mai bună comunicare într-un mediu de afaceri;
O mai mare încredere în sine în timpul diferitelor tipuri de prezentări;

Durata: 1 zi

Tarif:

Solicita acum o oferta!